7 Şubat 2009 Cumartesi

KAFAMDAN AŞAĞI DÜŞEN TIRTILLAR

Temmuz ayıydı.BEN 6 veya 7 yaşlarındaydım.Yine çok sıcak bir gündü.Arkadaşım iskelet ve ben sabah erken kalkmış ineklerimizi otlatmaya gitmiştik.Sabah götürür öğleye doğru getirirdik.Arkadaşım iskeletin bir elinde domates bir elinde ekmek yiye yiye gelirdi yanıma"hadi evcilik oynayalım "derdi.Bense hep evcilik oynamaktan bıkmıştım.Ozamanlar kafama göre arkadaşımda yoktu bir iskelet vardı.Canım sıkıldığı için mecbur katlanıcaktım.Bende bizim ahıra girdim.Annemin hayvanları bağladığı ipi aldım."iskelet"dedim"bu gün evcilik oynamayalım,bugün salıncak yapalım"dedim.Şaşırmıştı,onun alerjisi vardı ama sallanmayıda seviyordu."Tamam "dedi.Şöyle yüksek bir ağaç bulmamız gerekiyordu.Bizim evin yukarı taraflarında yüksek büyük bir ağaç vardı ama biraz yaşlıydı.İpi ağacın yüksek dalına atmalıydım.Bir attım olmadı,iki attım olmadı,sinirlenmeye başlamıştım.İskelette ordan mal gibi bana bakıyordu.Yardım etseydi ölürdü sanki,neyse üçüncü sefer atmak için ipi salladım salladım ve en sonunda başardım.Salıncağımı bir güzel bağladım,ortasınada annemden gizli getirdiğim minderimi koydum.Ama böyle olmıyacaktı.Ben sallanırken iskelet benimi izlicekti olmazdı.Aklıma bir fikir geldi ondan birtane ip getirmesini istedim oda koşa koşa gitti ve getirdi.Onada ağacın başka bir dalında yaptım,birlikte sallanmaya başladık.Çok eğlenceliydi.Sallandıkça sallanmak istiyorduk.Ağaç yaşlı olduğu için üstünde böcekler ve tırtıllar vardı.Biz bunu farkedemedik,biz daha hızlı sallandıkça tıtıllar içimize düşüyordu.Yine anlayamadık.Sallanmaya devam ettik.Birden içimde bişeyin gezdiğini farkettim.Öyle bir kaşınıyorumki sormayın gitsin.Sonra ikelet"ayy kardelen içimde bir şey var"dedi.İkimiz birlikte içimize baktık ve birlikte bağırmaya başladık"aaaaaaa,anneeeee,babaaaaa,aaaaaa".Sesimize iskeletin babası yetişti.İkimizi bir güzel soyundurdu,saçımızı başımızı bir güzel temizledi.Ama nasıl utandım anlatamam.O bizi temizliyor bense olmayan memelerimi saklamaya çalışıyordum.Sanki varmış gibi.Şimdi bile o tırtılları düşündükçe tiksiniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder