30 Ocak 2009 Cuma

KIZGIN KOÇ

Sene 1995 ben ozamanlar 8 yaşındayım.Babam kurban bayramı yaklaştığı için kurban olarak tosun değilde koç kesmeyi tercih etti.Ve gidip şöyle güzel,bığır bığır bitmiş,sinirli bir koç aldı.Ahıra koydu,yemini verdi ve bizi sıkı sıkı tembihledi."Sakın ola ki kapıyı açmayasınız "dedi.Ben yerimde duramadım.Gittim kapıyı açtım.Babam koçu bağlamıştı bir güzel ipini sökmeye başladım.Ama olacaklardan habersizdim.Oysaki çok sevimli görünüyodu zarar vereceğini düşünemedim.Neyse ben bunu yavaş yavaş açıyorum ama koç derin derin nefes alıyodu.ipin sıkı olduğunu düşündüm ve boğulmasın diye dahada hızlı açmaya başladım.Artık açmıştım.Koç kafasını eğdi bana kızgın kızgın bakmaya ayağını sürmeye başladı.Biraz korkuyor birazda bişey yapmaz diye düşünüyordum nede olsa onu ben açmıştım nankörlük yapmazdı dımı,ama düşündüğüm gibi olmadı.Yavaş yavaş koşar adımlarla yürümeye başladım kapıya yaklaştığım an bağıra bağıra fırladım.Ben deli gibi çayırda bir otarafa bir bu tarafa koşuyorum hemen arkamdada deli gibi bir koç.Kızgın sinirli ve burnundan solan bir koç.Ben"anneeeeee,babaaaaaaa "diye bağırıyorum koşmaktan başkada bişey diyemiyorum.Ben koştukça koç dahada sinirleniyodu.Hava birazda yağmurluydu,çayır ıslaktı ayağım kaydı yere düştüm ve işte o an arkamdan hızla gelen koç beni tam hedeften vurdu.Boynuzunu kıçıma bir sapladı neye uğradığımı şaşırdım.Ben yerde koç üstümde kardeş kardeş tepindik durduk.Sonunda annemle babam geldi,ama nafile beni koçun ayağının altından alamadılar.Komşular bi yandan babam bi yandan.Oh be nihayet koçu aldılar üstümden.Bende artık bitmiştim koç okadar üzerimde beni tekmelediki kalkacak halim yoktu.Eve babamın kucağında geldim.İki gün yataktan kalkamadım.Günler geçti kurban bayramı geldi babam da koçu kesmeye gitti.Artık intikam vakti gelmişti babam bir güzel koçu kesti çok mutluydum öcümü artık almıştım.bir dahada koçların yanından bile geçmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder