27 Ocak 2009 Salı

MENŞURE TEYZENİN ELİ

Of yinemi anne ya...Annem sabah erkenden kalkmış işini gücünü görmeye başlamış.Elektirik süpürgesinin sesi kafamı ütüledi valla zır zır diye...Of bi rahat yok valla."hadi kızım kalk "dedi meğer erken kalkmasının sebebi sigara tiryakisi olan menşure teyzeymiş.O zamanlar küçük olduğum için evde yanlız kalmiyim diye benide götürdü.yavaş yavaş öte mahalleye geldik, menşure teyze"hele şükür ,iyiki geldin"dedi ve beni sevmeye başladı.Aman Tanrım elleri nede pis kokuyodu öyle.Sanki elleri hep dumanın içinde kalmış gibiydi.Ya o dişlerine ne demeli resmen pas tutmuş kahve rengiydi.Ya ellerine ne demeli ,çatlamış çizgi çizgi olmuş,nasır tutmuş ve çamur içindeydi.O beni seviyor bense tiksiniyordum.İçimden ofluyor pufluyordum resmen.Sıkılmıştım.Annem epeyce oturtuktan sonra"eh hadi bana müsade"dedi oh dedim içimden hele şükür.Artık eve gidebilirdik.Anneme bidaha onunla gitmiceğimi söyledim.Bidahada öte mahalleye ve menşure teyzeye gitmedim.


1 yorum: